Arbeidsovereenkomst laten opstellen

Een arbeidsovereenkomst laten opstellen doe je via Ondernemingsjuristen. Onze ervaren juristen kunnen je helpen met het opstellen van een arbeidsovereenkomst voor bepaalde en onbepaalde tijd. Preventief juridisch advies voor het MKB. Neem nu contact op en laat je arbeidsovereenkomst door ons opstellen. Ontvang nu 10% korting.

Contact opnemen

Arbeidsovereenkomst laten opstellen, nu met korting

Wanneer je jouw arbeidsovereenkomst door Ondernemingsjuristen wilt laten opstellen, ontvang je 10% korting. De normale prijs voor een arbeidsovereenkomst bepaalde en onbepaalde tijd is EUR 295,- excl. BTW. 10 % korting houdt in dat de arbeidsovereenkomst wordt opgesteld voor EUR 265,50 excl. BTW.

Voor wie

Wanneer je als ondernemer iemand in dienst wilt nemen en daar een arbeidsovereenkomst voor wilt laten opstellen, adviseren we om een arbeidsovereenkomst op maat te laten opstellen. Als startend ondernemer of ZZP’er kun je je algemene voorwaarden door ons laten opstellen, controleren of verbeteren. Bij Ondernemingsjuristen zit je aan het juiste adres.

Arbeidsovereenkomst bepaalde tijd laten opstellen

Wanneer je een arbeidsovereenkomst voor een bepaalde tijd wilt laten opstellen, kunnen er andere juridische aandachtspunten aan bod komen dan bij een overeenkomst voor onbepaalde tijd. Denk bijvoorbeeld aan de gewenste duur van de arbeidsovereenkomst.

Arbeidsovereenkomst onbepaalde tijd laten opstellen

Wanneer je een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd wilt laten opstellen, hebben wij informatie nodig zoals bedrijfsgegevens, loonafspraken, functie. De informatie die wij van u nodig hebben kunt u na akkoord op de offerte, telefonisch of via e-mail aan ons doorgeven.

Vrijblijvende offerte aanvragen

Ben je geïnteresseerd en wil je een arbeidsovereenkomst door ons laten opstellen? Neem dan gerust contact met ons op.

Contact opnemen

Bij het afnemen van een pakket, krijg je een gratis quick scan van je algemene voorwaarden. Weer de welbekende actie!

review

Speciale actie

review algemene voorwaarden

Neem nu een pakket af en krijg een gratis quick scan van je algemene voorwaarden.